Referral Adsterra 1

sufi rashid aku sanggup

Kita punya harapan lagi. Termenung sendu Ratapi luka yang telah terguris Mengejar bayang Moga terbukanya pintu hati Rindu saat kita Seperti lalu saling menyayangi Namun kau berubah Tawar hilangnya kasih Apa gunanya berbicara Jika hati tak sekata Andainya masih ada cinta Dengarkanlah Sayang tak usah kau pergi Jauh dari diri ini Jika kau mahu aku sanggup Rebah melutut merayu Jiwa masih.


Sufi Af Terima Hadiah Misteri Peminat Penyanyi Af 2015 Kelahiran Singapura Yang Popular Dengan Lagu Aku Sanggup Sufi Rashid Ini Mengakui Pen Penyanyi Lagu

Jika hati tak sekata.

. Edry Abd Halim Sufi Rashid Publishing. Entdecke mehr Musik Konzerte Videos und Bilder mit dem größten Onlinekatalog auf Lastfm. They are usually only set in response to actions made by you which amount to a request for services such as setting your privacy preferences logging in or filling in forms.

Start a new life. Jika kau mahu aku sanggup. Höre kostenlos Sufi Rashid Aku Sanggup.

We still have the chance. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Paklong man 1d ago.

If the heart are not same anymore. Moga terbukanya pintu hati rindu saat kita seperti lalu saling menyayangi namun kau berubah tawar hilangnya kasih apa gunanya berbicara jika hati tak sekata andainya masih ada cinta dengarkanlah sayang tak usah kau pergi jauh dari diri ini jika kau mahu aku sanggup rebah melutut merayu jiwa masih mencintai kita punya harapan lagi jika kau. Yen aku crito A Opo anane.

Intro Bm E A Fm Bm E A Reff D Opo aku salah. Listen to Aku Sanggup on Spotify. Chorus Am Dm Sayang tak usah kau pergi E Am Jauh dari diri ini Dm Am Jika kau mahu aku sanggup E Rebah melutut merayu Am Dm Jiwa masih mencintai E Am Kita punya harapan lagi Dm Am Jika kau mahu aku sanggup E Am mulakan hidup baru solo Dm Am E Am ohh Dm Am E Am pre chorus G C Apa gunanya berbicara E Am Jika hati tak sekata G C.

Edry Abd Halim Lirik. Cm Seperti lalu saling menyanyangi D Namun kau berubah Gm Tawar hilangnya kasih F A Apa gunanya berbicara D Gm Jika hati tak sekata F A Andainya masih ada cinta D dengarkanlah Chorus. Tajuk Lagu- Aku Sanggup Artis.

Log in to comment. Andainya masih ada cinta. 16K views 651 likes 63 loves 15 comments 60 shares Facebook Watch Videos from Sufi Rashid.

If you want I will. Edry Abd Halim Lirik. These cookies are necessary for the service to function and cannot be switched off in our systems.

D Opo aku salah. Sufi Rashid Single 2016 1 songs. Edry Abd Halim Sufi Rashid Publishing.

Aku Sanggup - Sufi Rashid KARAOKE HD - YouTube. A Senajan aku loro A Ning isih kuat nyonggo D Tatu. Gm Sayang Cm Tak usah kau pergi D Gm Jauh Dari diri ini Cm Gm Jika kau mahu aku sanggup D Rebah melutut merayu Gm Jiwa Cm Masih mencintai D Gm Kita Punya.

Sekian lama tak bawak lagu hantu ini. Mhi_tv3 tv3malaysia. Alhamdulillah sempat belanja Aku Sanggup.

Cm Seperti lalu saling menyanyangi D Namun kau berubah Gm Tawar hilangnya kasih Verse F Bb Apa gunanya berbicara D Gm Jika hati tak sekata F Bb Andainya masih ada cinta D dengarkanlah Chorus Gm. Measat Broadcast Network Systems Sdn Bhd 240064-A Caller. Bm Wong sing neng sandhingmu E A ben melu krungu.

The soul still loves. Jika kau mahu aku sanggup Sufi Rashid. Aku Sanggup - Sufi Rashid.

What is the point of talking. Bm E Ceritane tresno naliko mbiyen A Aku lan kowe. Sufi Rashid - Aku Sanggup Lirik Video Official Termenung sendu Ratapi luka yang telah terguris Mengejar bayang Moga terbukanya pintu hati Rindu saat kita Seperti lalu saling menyayangi Namun kau berubah Tawar hilangnya kasih Apa gunanya berbicara Jika hati tak sekata Andainya masih ada cinta Dengarkanlah Sayang tak usah kau pergi.

Yen aku kondho A Opo anane. Sing ono ndodo E Perih rasane yen eling kowe A Angel tambane. Tajuk Lagu- Aku Sanggup Artis.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.


Siti Nordiana Bercakap Soal Jodoh Siti Nordiana Tidak Meletakkan Keutamaan Untuk Mencari Jodoh Buat Masa Ini Kerana Belum Menemui Calon S Suami Ayah Pengikut


Kad Kahwin Tersebar Nora Danish Kahwini Nedim Nazri 30 Mac


Impian Mat Dan Jadi Penduduk Tetap Tercapai Jantung Saya Berdebar Debar Sangat Sampai Nak Gugur Rasanya Bila Timbalan Perdana Menter Gel Rambut Artis Gambar


Top Những Kiểu Toc Nam Ngắn đẹp Nhất Giải Phap Cho Mua He Toc Nam Cắt Toc Nam Kiểu Toc Nam


Nia Ramadani Selamat Melahirkan Anak Ke 3 10 Gambar Pelakon Sinetron Terkenal Indonesia Nia Ramadhani Mengakui Tidak Mahu Ana Kelahiran Anak Anak Kelahiran


Empat Doktor Sertai Tilawah Al Quran Sebahagian Qari Dan Qariah Yang Menang Semasa Tilawah Al Quran Anjuran Jabatan Kesihatan Kelantan Di Balai Isl Quran Arty

You have just read the article entitled sufi rashid aku sanggup. You can also bookmark this page with the URL : https://dateenacwannabees.blogspot.com/2022/08/sufi-rashid-aku-sanggup.html

0 Response to "sufi rashid aku sanggup"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

close
Latihan Direct Link

Iklan Tengah Artikel 1

Cash Back

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel

Produk lokal